5 februari 2011

Skypemöte med språkrörskandidat

Jag vill som språkrörskandidat bjuda in till samtal via Skype (inkl. webbkamera) för att diskutera politik och svara på frågor om vad jag tycker och tänker. Vem som helst är välkommen, men det är förstås endast intresserant med seriösa samtalsdeltagare.

Jag erbjuder här några fasta tider som jag föredrar och ska göra mitt bästa för att vara tillgänglig på. Dessa är (mellan 5 februari och 17 maj) tisdagar, torsdagar och lördagar, kl 13-14 och kl 20-22. Om det finns önskemål om annan tid, så skicka gärna förslag så ska jag försöka att tillmötesgå det.

Du som är intresserad skriver ett ebrev till mig på trulpen [at] gmail com och passar även på att lägga till mig som kontakt på Skype. Det kan alltså bli flera deltagare vid ett och samma tillfälle och då försöker jag eller någon moderator att fördela ordet rättvist.

Väl mött!
Joakim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar